// API callback av({"version":"1.0","encoding":"UTF-8","entry":{"xmlns":"http://www.w3.org/2005/Atom","xmlns$blogger":"http://schemas.google.com/blogger/2008","xmlns$georss":"http://www.georss.org/georss","xmlns$gd":"http://schemas.google.com/g/2005","xmlns$thr":"http://purl.org/syndication/thread/1.0","id":{"$t":"tag:blogger.com,1999:blog-5055710983855844476.post-5135828919144868563"},"published":{"$t":"2017-07-21T12:21:00.001+02:00"},"updated":{"$t":"2017-09-28T13:23:00.155+02:00"},"category":[{"scheme":"http://www.blogger.com/atom/ns#","term":"inne"},{"scheme":"http://www.blogger.com/atom/ns#","term":"slider"}],"title":{"type":"text","$t":"DIY planner\/organizer"},"content":{"type":"html","$t":"\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003EJeżeli śledzicie mnie na Instagramie, to pewnie wiecie, że niedawno zrobiłam sobie własny organizer\/planner. (\u003Cb\u003EA jeżeli jeszcze mnie nie śledzicie, to zapraszam, bo dodaję tam sporo rzeczy, które nie trafiają na bloga :)\u0026nbsp;\u003Ca href=\"https:\/\/www.instagram.com\/basia.blog\/\"\[email protected]\u003C\/a\u003E\u003C\/b\u003E). Na InstaStory opowiadałam też o moich przygodach z bardzo nieprofesjonalnym punktem ksero, jestem ciekawa czy jest tu ktoś, kto mnie oglądał? :)\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-eRXtkuuA5H8\/WW-OTR-g8PI\/AAAAAAAAb2I\/zPcJXn8hc-wz3Y7IytFvnJ5nDucRICH4wCLcBGAs\/s1600\/10%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-eRXtkuuA5H8\/WW-OTR-g8PI\/AAAAAAAAb2I\/zPcJXn8hc-wz3Y7IytFvnJ5nDucRICH4wCLcBGAs\/s1600\/10%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003EPomysł na zrobienie tego typu plannera wziął się stąd, że już od jakiegoś czasu miałam problem z organizacją. Część notowałam w papierowym kalendarzu, część w elektronicznym (głównie zdarzenia powtarzające się cyklicznie), część na wszechobecnych żółtych karteczkach, część na tablicy suchościeralnej, którą mam przy biurku (też o niej kiedyś napiszę), część w Google Keep, a część w zeszycie blogowym. A, jeszcze zapomniałabym o drukowanych kartkach z planami na każdy dzień, bo w kalendarzu zwykle było już tak nabazgrane i pokreślone, że nie mogłam się połapać :D.\u0026nbsp;\u003Cb\u003EOd nadmiaru organizacji wkradł się chaos!\u003C\/b\u003E. Chciałam zrobić sobie takie jedno miejsce, które będzie służyło do wszystkich bieżących zapisków i pomysłów. Początkowo chciałam kupić \u003Cb\u003Egotowy planner\u003C\/b\u003E, oglądałam jakiś w Empiku, zastanawiałam się nad kilkoma internetowymi. I nie chodzi o to, że jestem dusigroszem. Po prostu \u003Cb\u003Ew każdym mi coś nie pasowało\u003C\/b\u003E. A po co mi ta rubryczka, a tego przecież wcale nie wykorzystam, to tylko niepotrzebnie zajmuje miejsce, tu mam za mały obszar pisania, tu za duży, a tego to mi w ogóle brakuje. I właśnie z tego powodu szkoda mi było każdych pieniędzy - nieważne, czy to 10 zł, czy 100 zł i postanowiłam zrobić swój. W Wordzie ;)\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003ENa początku zrobiłam sobie \u003Cb\u003Eogólny kalendarz na 2017 i 2018\u003C\/b\u003E.\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E(i tak, to naprawdę jest w Wordzie :) to po prostu cała masa kolumn i wierszy bez obramowania)\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-bk60Py1ZI9Q\/WW-SGxdEcMI\/AAAAAAAAb2U\/6N3emn7xz60CqQhhoCHrffLUV-yx45CVACLcBGAs\/s1600\/00%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-bk60Py1ZI9Q\/WW-SGxdEcMI\/AAAAAAAAb2U\/6N3emn7xz60CqQhhoCHrffLUV-yx45CVACLcBGAs\/s1600\/00%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej umieściłam \u003Cb\u003Ekrótki podgląd 2018\u003C\/b\u003E, by móc sobie coś zaplanować już na przyszły rok, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Przykładowo, już sobie zapisałam kiedy kończy mi się przegląd techniczny :)\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-rFXdhlLsYYQ\/WW-SG80HXSI\/AAAAAAAAb2Q\/f8Kr99Z0-yYFvZ5VOJdaekc7Spd9L7QXQCLcBGAs\/s1600\/01%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-rFXdhlLsYYQ\/WW-SG80HXSI\/AAAAAAAAb2Q\/f8Kr99Z0-yYFvZ5VOJdaekc7Spd9L7QXQCLcBGAs\/s1600\/01%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej znajduje się \u003Cb\u003Epodgląd każdego miesiąca\u003C\/b\u003E na najbliższe pół roku z podziałem na: wpływy, wydatki (tu oczywiście więcej miejsca :D), cele na określony miesiąc, ogólne plany i zadania oraz miejsce na notatki, na wypadek gdyby jakiejś rubryki mi brakowało, a chciałabym coś zapisać. \u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/2.bp.blogspot.com\/-5Xuo7Jw7vPQ\/WW-SG0PA5eI\/AAAAAAAAb2M\/v8K83sOGQuAxb0cUVMK5yO1SkRPUw5QLQCLcBGAs\/s1600\/02%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/2.bp.blogspot.com\/-5Xuo7Jw7vPQ\/WW-SG0PA5eI\/AAAAAAAAb2M\/v8K83sOGQuAxb0cUVMK5yO1SkRPUw5QLQCLcBGAs\/s1600\/02%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EPo podglądzie miesiąca, znajduje się \u003Cb\u003Epodgląd każdego tygodnia\u003C\/b\u003E. Zrobiłam sobie małą tabelkę z harmonogramem tygodnia do szybkiego zanotowania czynności w konkretny dzień (w przyszłości chyba zmniejszę pole notatek, a zwiększę tabelkę bo już widzę, że się w niej nie mieszczę). Jest również miejsce na plany i zadania w określonym tygodniu. Uwzględniłam wszystkie tygodnie na najbliższe pół roku.\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-kLRMfFFkEFM\/WW-SJvgQ-EI\/AAAAAAAAb2c\/uUL0QEdqNsIkXTvT65Ozn9IS50BpMlHngCLcBGAs\/s1600\/03%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-kLRMfFFkEFM\/WW-SJvgQ-EI\/AAAAAAAAb2c\/uUL0QEdqNsIkXTvT65Ozn9IS50BpMlHngCLcBGAs\/s1600\/03%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej znajdują się \u003Cb\u003Eplany dnia\u003C\/b\u003E. W zasadzie chyba najważniejsza część plannera :) Po lewej umieściłam harmonogram godzinowy, by móc umieszczać czynności zgodnie z kolejnością występowania w ciągu dnia, ale po prawej stronie mam jeszcze dużo pól z zadaniami (w podziale na: blog i życie), więc z pewnością nic mi nie umknie. Dodatkowo pojawiła się rubryka \"ważne\", w której notuję np. urodziny lub inne szczególnie ważne wydarzenia w danym dniu. Jak zawsze, jest również miejsce na notatki :)\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003ENie, żeby blog był dla mnie \"ważniejszy\" od życia ;)))) (z uwagi na ilość kratek z zadaniami), ale prowadziłam już tego typu plany dzienne (na luźnych wydrukowanych kartkach) i doświadczenie pokazało, że w części blogowej zapisuję więcej drobnych czynności, nawet takich, które zajmują dosłownie parę minut lub to, że mam gdzieś zajrzeć. Zaś w części życie pojawia się tych czynności mniej, ale zwykle bardziej konkretne, np. spotkanie z kimś, zakupy itd.)\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-MOSpCCAvP10\/WW-SJitDM8I\/AAAAAAAAb2Y\/L8fot9Gx32oO1htKaQdM_t2f4N_b71K1gCLcBGAs\/s1600\/04%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-MOSpCCAvP10\/WW-SJitDM8I\/AAAAAAAAb2Y\/L8fot9Gx32oO1htKaQdM_t2f4N_b71K1gCLcBGAs\/s1600\/04%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej zostawiłam sobie trochę pustych kartek, by móc coś zanotować.\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-M_p9VgyEZSE\/WW-SKLlDyYI\/AAAAAAAAb2g\/ZTI69bcPivAnVB08Iho3Lv4NtQdrSEb6gCLcBGAs\/s1600\/05%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-M_p9VgyEZSE\/WW-SKLlDyYI\/AAAAAAAAb2g\/ZTI69bcPivAnVB08Iho3Lv4NtQdrSEb6gCLcBGAs\/s1600\/05%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej jest \u003Cb\u003Eczęść blogowa\u003C\/b\u003E. Nie pokazałam części stron, dlatego że niektóre są już zapisane (odgórnie, wraz z wydrukiem) i zawierają moje prywatne zapiski :) Właśnie na początku mam troszkę swoich blogowych zapisków, przemyśleń i notatek, wpisy, które pojawiają się u mnie cyklicznie, \u003Cb\u003Eplany, pomysły i cele\u003C\/b\u003E.\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej znajdują się kartki z \u003Cb\u003Epomysłami na wpisy\u003C\/b\u003E o priorytecie 1 i 2 :)\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-ZX-TSGHXSk4\/WW-SMa0XRHI\/AAAAAAAAb2o\/_k2xgaie-7AFixDXXHkBjKlExAjsUDY5ACLcBGAs\/s1600\/06%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-ZX-TSGHXSk4\/WW-SMa0XRHI\/AAAAAAAAb2o\/_k2xgaie-7AFixDXXHkBjKlExAjsUDY5ACLcBGAs\/s1600\/06%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej umieściłam \u003Cb\u003Epodgląd każdego miesiąca\u003C\/b\u003E z podziałem na nowości (niestety cała strona :P), ulubieńców i rozczarowania. Oczywiście jest też miejsce na luźne notatki.\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-oFi566D0UXQ\/WW-SMdWrp1I\/AAAAAAAAb2k\/qq3ruH1F40IFHmiWMehzjYCjSuRJIxVFACLcBGAs\/s1600\/07%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-oFi566D0UXQ\/WW-SMdWrp1I\/AAAAAAAAb2k\/qq3ruH1F40IFHmiWMehzjYCjSuRJIxVFACLcBGAs\/s1600\/07%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej mam jeszcze \u003Cb\u003Epodsumowanie roku\u003C\/b\u003E\u0026nbsp;z podziałem na ulubieńców i buble (czyli takich kandydatów, którzy myślę, że mogą tam trafić - zostanie to zweryfikowane w styczniu, czy faktycznie Ci kandydaci na to \"zasłużą\"), zostawiłam też sporo miejsca na inne przemyślenia. Niestety nie zrobiłam zdjęcia (umknęło mi), a teraz już mam trochę zapisane :)\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EDalej ponownie zostawiłam trochę pustych stron - część z linijkami do zapisków, a część zupełnie czystą, do zaprojektowania czegoś, jeśli mi zabraknie. Przydało się, bo już sobie narysowałam jedną tabelkę, o której wcześniej nie pomyślałam ;)\u0026nbsp;\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-pnrtKA8Ng-o\/WW-SNHLEsNI\/AAAAAAAAb2s\/e4TUYKmIFUoN44jVBk6YANXBeXlC58cdACLcBGAs\/s1600\/08%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/3.bp.blogspot.com\/-pnrtKA8Ng-o\/WW-SNHLEsNI\/AAAAAAAAb2s\/e4TUYKmIFUoN44jVBk6YANXBeXlC58cdACLcBGAs\/s1600\/08%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cb\u003E\u003Cspan style=\"font-size: large;\"\u003EOgólne przemyślenia odnośnie plannera:\u003C\/span\u003E\u003C\/b\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cb\u003E\u003Cspan style=\"font-size: large;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/span\u003E\u003C\/b\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cul\u003E\u003Cli\u003Eplanner jest \u003Cb\u003Ewykonany w Wordzie\u003C\/b\u003E, to po prostu zwyczajne tabelki z wypełnieniem komórki (stąd szare nagłówki), a później usunęłam obramowanie\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003Etaki grzbiet jak w kołonotatnikach nazywa się \u003Cb\u003Eoprawą drutową \u003C\/b\u003E(lub drucianą).\u003Cb\u003E\u0026nbsp;\u003C\/b\u003EWcale nie jest ona droga, za oprawienie 120 kartek (240 stron) zapłaciłam 11 zł, a są punkty, gdzie kosztuje to 9 zł. W dużym mieście, więc w innych powinno to wyglądać podobnie kwotowo. Folia ochronna na przód i tył jest już w cenie. Jedyny minus jest taki, że nie każdy punkt ksero posiada bindownicę drutową - warto wcześniej dokonać małego rozeznania, gdzie wykonują takie usługi w Waszym mieście, żeby nie jeździć na marne\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003Ewykonanie plannera wcale nie było \u003Cb\u003Eaż tak czasochłonne\u003C\/b\u003E, jak myślałam. Wystarczyło stworzyć kilka szablonów (podgląd miesiąca, tygodnia, dnia, inne tabelki), a później to już kopiuj-wklej i co najwyżej zmiana dat\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003Ebardziej czasochłonne było \u003Cb\u003Eumieszczenie stron we właściwym miejscu. \u003C\/b\u003ENajpierw projektowałam wszystkie strony w kolejności ich występowania, a później wklejałam w odpowiednie miejsce w nowym dokumencie. To bardzo trudne, wręcz abstrakcyjne do wytłumaczenia. Jeżeli chcecie zrozumieć, o co mi chodzi, weźcie kilka małych, czystych karteczek, złóżcie je na pół (w książkę) i ponumerujcie strony dwustronnie. Wyjmijcie je i zobaczcie, jak układa się numeracja na poszczególnych kartkach. Abstrakcja. Pomyślę nad drugiem jednostronnym lub innym zakresem drukowania. Albo ustawię wielkość strony na A5 już z góry - to jest dobra myśl!\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003Ewykonanie tego typu plannera jest dobrą \u003Cb\u003Einwestycją na przyszłość\u003C\/b\u003E\u0026nbsp;- namęczyłam się raz, ale teraz mam fantastyczną bazę do dalszych modyfikacji, jeżeli uznam, że chcę coś zmienić, dodać, czy usunąć. Wszystko wyjdzie \"w praniu\" :)\u0026nbsp;\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003Ezdecydowanie warto zostawić \u003Cb\u003Epuste kartki \u003C\/b\u003E- czy to do notatek, luźnych zapisków, czy do zaprojektowania czegoś, o czym zapomnicie. Mi się już przydało i musiałam sobie jedną tabelkę dorysować :)\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003Erobiłam go po raz pierwszy, więc popełniłam trochę \u003Cb\u003Ebłędów:\u003C\/b\u003E\u003Cbr \/\u003E- prawe strony mają za blisko lewy margines, więc dziurki nachodzą na zawartość strony, \u003Cbr \/\u003E- w punkcie ksero dali mi za małe kółko, więc strony za ciężko chodzą\u003Cbr \/\u003E- znajdzie się kilka drobnych literówek :)\u003Cbr \/\u003E- papier, na którym drukowałam, jest trochę cienki, więc przebija druk z drugiej strony\u003Cbr \/\u003E- tabelka z harmonogramem tygodnia jest trochę za mała, nie mieszczę się\u003Cbr \/\u003E- i pewnie z czasem znajdzie się coś jeszcze :)\u0026nbsp;\u003C\/li\u003E\u003C\/ul\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cb\u003E\u003Cspan style=\"font-size: large;\"\u003EKomu polecam zrobienie swojego plannera?\u003C\/span\u003E\u003C\/b\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cb\u003E\u003Cspan style=\"font-size: large;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/span\u003E\u003C\/b\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cul\u003E\u003Cli\u003E\u003Cb\u003Eosobom, dla których praktyczność jest ważniejsza od pięknego wyglądu\u003C\/b\u003E (no chyba, że macie super zdolności graficzne i zrobicie tak piękny planner, jak gotowe ze sklepu) - mój planner owszem, jest brzydszy niż gotowe, ale za to jaki praktyczny!\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003E\u003Cb\u003Eosobom, które denerwuje to, że nie wykorzystają potencjału gotowych plannerów w 100%\u003C\/b\u003E - zawsze znajdzie się jakaś niepotrzebna rubryczka, gdzieś będzie za mało miejsca, gdzieś za dużo, a czegoś zabraknie\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003E\u003Cb\u003Eosobom, które na myśl o prowadzeniu Bullet Journal dostają palpitacji serca\u003C\/b\u003E\u0026nbsp;- osobiście nienawidzę rysować i malować, więc ciągła konieczność robienia napisów, tytułów, nagłówków, tabelek itd. sprawia, że jeszcze tego nie zaczęłam, a już jestem nieszczęśliwa :)\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003E\u003Cb\u003Eosobom oszczędnym\u003C\/b\u003E\u0026nbsp;- za oprawę do 120 kartek zapłaciłam 11 zł (są punkty, gdzie jest taniej), a zawartość wydrukowałam sobie sama (ok. 2 zł za papier + koszt tuszu, to ciężko mi oszacować, ale używam tanich zamienników, więc naprawdę wyjdzie ok)\u003C\/li\u003E\u003Cli\u003E\u003Cb\u003Eosobom, które lubią mieć wszystko \"po swojemu\"\u003C\/b\u003E\u0026nbsp;- własny planner jest szyty na miarę\u0026nbsp;\u003C\/li\u003E\u003C\/ul\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003EWpis kończę tylną okładką :)\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv class=\"separator\" style=\"clear: both; text-align: center;\"\u003E\u003Ca href=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-YgfXw-hw3G8\/WW-SOO62zZI\/AAAAAAAAb2w\/tk6-9ap6lkI3fF2pELSxUbiqwZyrrUkQQCLcBGAs\/s1600\/09%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" imageanchor=\"1\" style=\"margin-left: 1em; margin-right: 1em;\"\u003E\u003Cimg border=\"0\" data-original-height=\"900\" data-original-width=\"1200\" src=\"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-YgfXw-hw3G8\/WW-SOO62zZI\/AAAAAAAAb2w\/tk6-9ap6lkI3fF2pELSxUbiqwZyrrUkQQCLcBGAs\/s1600\/09%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png\" \/\u003E\u003C\/a\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: justify;\"\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cfieldset\u003E\u003Clegend\u003E\u003Cb\u003EZobacz też:\u003C\/b\u003E\u003C\/legend\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cb\u003E\u003Cu\u003E\u003Ca href=\"http:\/\/www.basia-blog.pl\/2017\/06\/diy-marmurowe-to-do-zdjec-i-nie-tylko.html\"\u003EDIY marmurowe tło do zdjęć (i nie tylko!)\u003C\/a\u003E\u003C\/u\u003E\u003C\/b\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/fieldset\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cbr \/\u003E\u003C\/div\u003E\u003Cdiv style=\"text-align: center;\"\u003E\u003Cb\u003EW jaki sposób organizujecie swój czas? :)\u003C\/b\u003E\u003C\/div\u003E\u003C\/div\u003E"},"link":[{"rel":"replies","type":"application/atom+xml","href":"https:\/\/www.basia-blog.pl\/feeds\/5135828919144868563\/comments\/default","title":"Komentarze do posta"},{"rel":"replies","type":"text/html","href":"https:\/\/www.basia-blog.pl\/2017\/07\/diy-plannerorganizer.html#comment-form","title":"Komentarze (0)"},{"rel":"edit","type":"application/atom+xml","href":"https:\/\/www.blogger.com\/feeds\/5055710983855844476\/posts\/default\/5135828919144868563"},{"rel":"self","type":"application/atom+xml","href":"https:\/\/www.blogger.com\/feeds\/5055710983855844476\/posts\/default\/5135828919144868563"},{"rel":"alternate","type":"text/html","href":"https:\/\/www.basia-blog.pl\/2017\/07\/diy-plannerorganizer.html","title":"DIY planner\/organizer"}],"author":[{"name":{"$t":"Basia"},"uri":{"$t":"http:\/\/www.blogger.com\/profile\/08361773255758705836"},"email":{"$t":"[email protected]"},"gd$image":{"rel":"http://schemas.google.com/g/2005#thumbnail","width":"32","height":"32","src":"\/\/1.bp.blogspot.com\/-5BJ-Ypmmx24\/XFhrZcBdpJI\/AAAAAAAAr0Y\/Jy6ND-QLpJcl1u0P2EMcAgEMBRbYHTJ6wCK4BGAYYCw\/s220\/kwadrat.JPG"}}],"media$thumbnail":{"xmlns$media":"http://search.yahoo.com/mrss/","url":"https:\/\/4.bp.blogspot.com\/-eRXtkuuA5H8\/WW-OTR-g8PI\/AAAAAAAAb2I\/zPcJXn8hc-wz3Y7IytFvnJ5nDucRICH4wCLcBGAs\/s72-c\/10%2BDIY%2Bplanner%2Borganizer.png","height":"72","width":"72"},"thr$total":{"$t":"0"}}});